6 september

Ush jag är sjuk! Jag har vart förskyld nu några dagar men igår när jag och Johan kollade på film så började jag känna att jag hade ont i nacken. Sen när jag skulle sova så hade jag rätt ont men lyckades ändå somna. Men efter att ha sovit ca 3 timmar så vaknar jag igen och har jätte ont verkligen. Kunde inte somna om på ett bra tag men när jag lyckades så vaknade jag igen. Så nu ligger jag i soffan med en halsduk lindad runt min hals och har ätit någon tablett som pappa gav mig. Ussh vad jobbigt det är ! Man kan verkligen inte göra någonting. Kan ju knappt röra på huvudet utan att det gör jätte ont :/. Just nu hoppas jag verkligen att det är över tills i morgon annars så får jag vara hemma ifrån skolan och det är så seeegt!!



Hoppas ni mår bra iallafall !!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0