4 September

Ush nu var det nästan en hel vecka sedan jag skrev här senast :s. Har haft så himla mycket i skolan och mindre lär det ju inte bli så som det ser ut nu iallafall :/. Fattar verkligen inte hur jag orkade hela 1an. För jag är redan hur trött som helst nu och det har bara gått ca: 2 veckor :S.
Och om inte det var allt så har jag gått och blivit sjuk. Är hur förskyld som helst så vet inte vad jag ska ta mig till. Ligger bara i soffan och kollar på någon seg krigs film. Vill hitta på någonting jue !!

Här kommer iallafall lite bilder som Rebecca tog på mig under våran foto A kurs i Måndags. Sjukt skoj hade vi ! :D



Där är några utav alla som vi tog (a)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0