20 september

Söndag
Hela denna dagen så har jag vart med Johan. Han kom hem till mig runt 1 tiden då jag precis hade hunnit göra iordning mig lite så jag såg lite levande ut ;). Sen när han väl var här så tog vi det mest lugnt. Vi kollade på tv lite fast sen så bestämde vi oss för att åka och köpa pizza och chips istället (a). Så det slutade med en riktigt mys söndag med det och film :). När han skulle hem sen så gick det mindre lyckat. Hans moped gick i sönder men han kom iallafall hem till slut.  

Just nu så ligger jag i soffan bara har precis läst igenom 18 sidor naturkunskap B och gjort hela 2 matte tal :p haha mer än det där orkade jag inte göra. Men känner inte att jag behövde göra så mycket mera heller (a). Nu så tänkte jag bara ligga här framtills jag ska sova (a).



Ha d fint !
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0