19 september

Lördag
Idag blir det nog bara en lugn dag hemma. Med tanke på hur kvällen blev igår när jag var i sjövik så känns det bäst att inte göra något speciellt. Igår var det nämligen "fest" där så dem ringde och ville att jag och johan kom dit vilket vi  också gjorde. Väl där så var det verkligen inte skoj. Jag och Johan drack inget så blev mest att vi satt och kollade på dem andra. Sen så var alexander där med så det gjorde ju inte det hela så mycket lättare/roligare. Men men, kvällen/natten slutade iallafall jätte bra. Jag och Johan gick hem till honom och kollade på film och hade det skoj :).
Idag så har jag där emot ridit. En kompis kom upp och kollade också så var lite nervöst :p. Men det gick iallafall bra och var riktigt skoj träning. Är sista terminen som jag kommer rida nu med tror jag. Sen så ska jag och en kompis börja med kickboxning istället :) kommer bli sjukt skoj!! 
Efter ridningen sen så åkte jag hem och jobbade lite för pappa, tjänade ihop 350kr. Inte så mycket pengar men det räker gott och väl ! :D. När jag var klar med det sen så åkte jag och pappa iväg till Allum för han skulle köpa en iphone (vilket jag också vill ha) haha. Kollade på en jacka som jag vill ha med, så får se om jag tar och köper den sen ! :) 

Men nu ligger jag bara i soffan och tar det lugnt med min stora godispåse !! (a) 



Ha en Underbar kväll!! 
// A  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0