Hejsan bloggen.

Söndag idag då och jag har inte gjort mycker med än att vart med Johan och räknat matte. Var så trött på det när han ringde mig så han frågade om jag ville ha hjälp. Så snäll som han är kom han hit och hjälpte mig med matten.
Annars så har det vart en väldigt lugn helg, På valborg så åkte jag in med mamma och massa folk till göteborg men väl där inne så träffade jag Johan istället så vi gick runt i ett par timmar :). Sen på fredagen så åkte jag och pappa iväg med hans nya motorcykel och köpte glass, mums (a). Sen när jag kom hem så kom Jonas hem till mig. Var verkligen hur länge sedan som helst nu när jag var med honom. Var nästan exakt ett år sedan :o hjälp vad tiden går :s. Så kvällen riktigt flög förbi och vips så var det lördag.
När jag vaknade på lördags morgonen så var det jätte varmt så gick ut och la mig i solen sen var det dags för att åka och träna. Fick en UR söt häst som ridskolan hade hyrt in. Aldrig sett en så söt innan , men guv vad stark den var ! kunde inte göra så mycket som de andra fick mest jobba på att den skulle slappna av lite, men skoj var det iallafall !
När jag kom hem sen så åkte jag och pappa med motorcykeln till min stora syster och hennes kille och fikade. Sen när jag kom hem var jag så trött att jag bara låg på sängen hela kvällen :p.
Och nu sitter jag här i min mysiga säng (a) och kollar på tv.

hiihii men sov gott nu ! :) hoppas ni haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0