God morgon

Det kanske inte är riktigt morgon men nästan iallafall, klockan är ju bara 11:45.
Blev rätt chockad när jag kollade på klockan för jag somnade redan klockan 24 igår kväll, så jag har sovit i 11 och en halv timme :s haha jaja är man trött och inte sover under veckorna så är man (a). Måste verkligen börja sova mera och lite annat som jag har vart dålig på det sista. Men rikigt gott var det iallafall (a) !
Idag så ska jag bara träna lite och sen så är det kalas hemma hos min storasyster, hennes två barn fyller 6år så ska dit och fira. De kommer få skateboard utav oss så ska bli kul och se hur det går för de att åka sen :p
Senare resten utav kvällen så får jag se vad som händer, inte planerat så lånt ännu.



Men nu ska jag iväg till stallet, ha d finaste  !
// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0