9 maj

Vaknade alldeles för tidigt, redan runt 7 någongång. När jag precis hade lyckas somna om igen så kom mamma in och satte sig och började tjöta om massa saker, sen var det ju omöjligt att somna om igen. Så gick upp gjorde i ordning lite frukost och gick tillbaka till sängen och la mig igen. Hur härligt som helst att äta frukort i sängen (a) haha. När jag hade tagit mig upp för andra gången så började jag räkna lite matte men var inte speciellt skoj så började fixa med lite andra saker istället.
Lite senare sen så skulle jag åka upp till stallet och rida, men så blev det inte vi hade teori istället men rätt härligt det med för vi var bara 2 styckna där :) gick bland annat igenom skänkelvikning, öppning och stängning. Rätt mycket man ska hålla reda på med alla hjälper och så men nu tror jag att jag kan det iallafall :p.
Det var rätt bra att vi inte hade ridning, för var ändå så himla seg i kroppen så hade nog inte orkat anstränga mig isåfall (a). Plus att jag kommer rida lite extra nu med bara för jag höll på och jobbade med "mulle" förra veckan



Efter stallet, när jag var hemma igen så gjorde jag inte så mycket på kvällen. Jag gick bara en liten promenad till statoil med Jesper. Han ville ha godis och ville inte gå dit själv så gick med honom. Efter det när jag var hemma igen så började jag  bara räkna lite matte men det var så segt att jag gav upp efter ett tag :p la mig och kollade på John Tucker Must Die istället.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0