8 maj

Har varit en rätt lugn dag, skolan började med 2timmars matte lektion som man inte lärde sig mycket alls på så kändes lite meningslöst. Sen så hade vi engelska och det var nog första gången jag har tyckt att engelskan är skoj :p och sist så hade vi svenska där vi skulle skriva dikter, som verkligen inte är min starka sida på någont sätt men det var skoj ändå sen när man fick höra alla de olika.
När skolan väl var slut så åkte jag hem till pappa och packade i ordning alla saker för att jag skulle hem till mamma senare. Och när man väl hade packat ner allt och åkt iväg till mamma så var det bara att börja packa upp allt igen. Inte nog med det, innan jag ens hade kommit innanför dörren så säger mamma att dem ska åka och kolla på ett nytt hus :o. De är nämligen trötta på att ha granar så nära som vi har idag (radhus) och vill ha någonting eget istället. Men men vi får se hur det blir med det, som tur är ligger huset iallafall i floda och inte i sjövik som mamma har pratat om ett långt tag nu. 
Sen på kvällen när jag hade packat upp alla mina saker och fått i mig lite middag så gick jag iväg och mötte Jonas. En aningen pinsam kväll för det var några grannar här som är lite speciella, kan hända vad som helst när de är i närheten kan man lugnt säga. Men kvällen blev en väldigt bra kväll iallafall.

 // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0