7 maj

Riktigt härlig dag ! Dagen började med att vi hade prov i cad A och tror att det gick helt okej. Blev klar bland de första så därför känns det som om att man har missat något eftersom det var flera som satt kvar mycket längre. Men det känndes iallafall som om jag kunde det så får hoppas på det bästa.
Efter provet sen så hade vi form där det var rätt segt för först höll jag på med att trycka textiltryck och sen i väntan på att den skulle torka så skulle jag måla sitt dröm rum.

Slutade skolan redan 13:20 men jag och en till i klassen stannade kvar och räknade matte. Eller ah det var tänkt så att vi skulle göra det men blev inte så mycket av det. Gjorde nog bara 10 tal sen satt vi och tjötade bort resten utav tiden. Annars har det inte hänt så mycket mera, pappa kom precis hem ifrån en tur med motorcykeln så hade han köpt med sig lite gott att äta (a). Så nu ligger jag här i min goa sängen och äter lite mums, hehe.

Sov gott sen !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0