30 maj

Har precis kommit hem ifrån träningen, var sjukt varmt och vi höll på att rida på stora ängar där solens stod på som mest. Men hur skoj som helst var det med som tur var. Sen så har jag inte gjort så mycket mer ännu idag, har bara solat lite innan jag åkte iväg till stallet.

Igår annars så hände inte så mycket efter skolan så åkte pappa och jag in till kållered bara för att jag skulle köpa sporrar till ridningen idag. Sen så släppte han av mig vid allum där jag bland annat hittade en kofta, t-shirt och två linnen. Sen i morgon så ska jag in till stan med några kompisar och då blir det mer shopping (a) ska bland annat kolla på klänning och köpa nya jeans shorts !
Efter allum sen så var jag bara hemma och tog det lugnt, var så himla trött att jag inte orkade göra något :p.

Men nu kom pappa hem igen, med tai mat. Så ska ta och äta lite sen så vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll men det kommer nog en uppdate om det senare.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0