30 april

valborg
Dagen började med CAD i 2 timmar, sen så kom mamma och hämtade mig för att jag hade tid hos läkaren. Gick helt okej det blev inte så mycket bättre men fick iallafall lite tips på vad det kunde vara och efter sommaren sen så tyckte läkaren att jag skulle få akupunktur. Ush massa nålar över hela kroppen :s, som tur är de inte så stora. Sen var det tillbaka till skolan och skulle ha form men hann bara vara där i ungefär en timma innan det blev värre än någon gång innan. Så åkte hem  redan innan 13 tiden och la mig och sov bort några timmar. 
När jag väl hade fått i mig lite värktabletter och hade sovit så var jag rätt pigg, så mamma fick med min in till Göteborg. Väl inne i Göteborg så slapp jag som tur va gå runt med mamma och dem, istället så träffade jag en kompis där inne :). 
Vi gick först till en smycke affär och köpte nytt navelsmycke till mig, blev ett häng smycke i silver med lite diamanter på. Sen så försökte vi hitta till vasagatan för vi skulle kolla på cortegen, haha snacka om att känna sig som värsta turisten, även fast man har varit där ett x antal gånger så hittade vi ändå inte gatan :p. Men till slut så upptäckte vi att vi redan stod på rätt gata och hade gått runt på den ett tag xD.



Efter cortegen sen så gick vi till ett café, innan jag tog tåget hem.
Blev en rätt lyckad dag iallafall, började inte som den bästa med den slutade riktigt skoj :).

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0