27 maj

Dagen började inte som den bästa, när jag vaknade hade jag ont i huvudet och var hur trött som helst. Men tog mig iväg till skolan iallafall för vi hade redovisning och lite andra saker.
Efter skolan sen så åkte jag bara hem, åt lite mat och sen så hann jag intemed så mycket mer innan jag fick ett sms utav Nicole. Hon ville att vi skulle ta en promenad och prata, så klart man gjorde.

( Är lite suddiga, fick ta med mobilen):



Det är sommar när man kan sitta på en brygga och doppa fötterna i vattnet (a) bara en nackdel det var iiis kallt ! haha

Sen så gick vi även till ica och skulle köpa något gott men kom istället ut med ett jätte gulligt morsdag kort :p Nu ska man bara komma på vad man mer ska köpa till henne. Funderar på någon scarf, det vill hon nämligen ha. Får bara se till att hitta någon somrig och fin :).

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0