26 maj

Äntligen så är man klar med kemiprovet med, vet inte hur det gick och vågar inte hoppas på någonting heller så vi får se när vi får tillbaka det istället. Annars har det inte hänt så mycket idag. Började inte försen 11:40 och då hade vi provet, sen så slutade vi efter det så slutade redan 14:30. Sen kom det mindre roliga fick gå hem i spöregnet och paraply hade man inget heller så man såg ut som en blöt katt när man kom hem xD. Men rätt mysigt ändå, kom hem, satte på mig myskläder, gjorde varm choklad och bäddade ner mig framför tv i soffan (a).



Sen skulle jag egentligen åkt och kollat på ett hus med mamma och Göran men det regnade så himla mycket så bestämde mig för att stanna hemma istället. Om de gillar det så kommer vi åka och kolla på det igen så det gjorde inte så mycket :).
Nu så hade jag bara tänkt att göra lite engelska, har glosor tills i morgon sen så ska jag sätta på en bra film och bara ta det lugnt (a)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0