23 maj

Precis kommit hem ifrån träningen, duschat och bara gjort i ordning mig lite. Mamma, Göran, Johannes och Jesper har precis åkt iväg på bio. De skulle se någon romantisk/drama film så lät inte så jätte lockande, drama har nog aldrig varit min favorit.
Istället så är jag kvar hemma och väntar på att en kompis ska komma hit :) får se va vi hittar på.
Sen så kommer kanske några grannar hit med så vi får se om vi blir kvar hemma eller om man går ut och hittar på någonting istället.
Träningen innan gick jätte bra, hur gott väder som helst och hade hästen som jag ville så bättre kunde det inte bli ! Hade haft så många hästar nu som jag inte ville ha så min lärare tyckte att det var dags för mig att rida någon skoj istället. Så där hon hade skrivit upp hästarna hade hon också gjort en smajlis bara för det :p haha.


Så här härligt väder är det här just nu (a)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0