21 maj

Torsdag.
Den bästa dagen med pappa på länge verkligen, var jääte länge sedan som bara han och jag hittade på saker en hel dag. Det började med att vi skulle åka in till stan och skulle köpa ett par "provskor" till mig. Men affären var tyvärr inte öppen så vi åkte och kollade på motorcykel kläder till mig istället. Efter det så fick jag välja om vi skulle gå på min favorit resturang eller mitt favorit café, blev café eftersom jag inte var så hungrig.
Cafét vi var på är ett franskt café, så är super mysig och deras bakelser är bara att drömma om (a) iallafall den jag åt igår. Det var en liten citronpaj med maräng och citronsås på, hur gott som helst !.


(ser lite mysko ut men var sjuukt go!)

Efter cafét sen så åkte vi och handlade lite mat och eftersom det var den sista kvällen jag var där innan jag skulle åkte till mamma så åt vi något extra gott. Blev räkor, vitlöksbröd, revben och massa annat gott (a). Bättre kväll med pappa kunde man inte önska :).



Inte nog med det senare på kvällen vid 22:30 ungefär så kom en kompis hem till mig. Så vi tog en promenad genom naturreservatet, hur fint som helst sådär på kvällen när solen är påväg att gå ner (a).

Härligt värre !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0