20 maj

Sista skoldagen denna veckan hur härligt som helst ! :D
Efter skolan så hade jag egentligen planerat att gå hem till Nicole men var tvungen att åka hem till pappa istället, för att att jag inte var säker på om jag skulle till Falkenberg eller inte. Men som tur var så blev det ingenting med det (a) så nu blir det en härlig långhelg hemma med kompisarna istället :D.

Sen så åkte jag hem till Nicole iallafall, hon skulle ha pyjamasparty fast var bara där några timmar. Var inte så jätte sugen på det och sen när jag väl var där så hände det inte så mycket men skoj var det ändå ! :)
När jag var hemma igen så åt pappa och jag lite tai mat och kollade på film, såg 2 styckna men ingen utav de var sådär jätte bra.
Sen på något konstigt sätt så blev det att jag åkte till sjövik rätt sent på kvällen, fast var inte där så länge.Så när jag väl var hemma där ifrån mitt i natten någongång så la jag mig bara på sängen och somna på någon sekund (a).


(en gammal bild ifrån en tjejmiddag, men några var med igår)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0