2 maj

Lördag.
Det första jag gjorde när jag hade vaknat var att gå ut och satte mig i solen, (a) efter att jag hade suttit där någon timme så var det iväg till stallet för träning. Väl där så upptäckte vi att det hade kommit en ny häst och gissa vem som fick rida den? joo jag. Inne i stallet var den verkligen hur söt och go som helst men sen på själva ridningen gick det väl inte lika bra. Det började helt okej men sen när vi väl började arbeta med dem så var det hur j*dra stark som helst :s. Så medans de andra fick göra en rätt skoj styrke banna så fick jag gå runt och göra en massa olika ställnings/rörelse övningar på en lite volt. Inte så skoj för mig men om de mindre ska kunna rida den sen så är ju någon tvungen att arbeta med den. Men som tur är så kommer jag få rida lite extra nu bara för att jag gjorde det (a).

(Haha bjuder på en hemst morgon bild (a) inget smink eller fixat i ordning mig på något sätt, kan det bli värre ?xD)

Efter det så hann jag inte mer än hem innan jag och pappa skulle iväg hem till min stora syster och hennes kille i göteborg. Och självklart så tog vi motorcykeln xD haha , väl där så fikade vi lite bara, lite segt medn det var ändå skoj att träffa henne eftersom jag bara gör det ca 3-4 gånger per år :/. Men nu ska jag tillbaka dit om 2 veckor, lovade Anton & Victor att baka deras födelsedags tårta eftersom bakning inte är min systers sarka sida :p. Så får väl se vad de vill ha för någon, förra året ville de ha ett tåg så man kan ju bara tänka på vad de kan hitta på i år :p.

// A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0