18 maj

Dagen gick hur fort som helst. Började inte försen vid 09:40 och slutade redan vid 14:00 (a), så vi hann bara med att ha 3 lektioner, den första var klassråd och lite fysik efter det så hade samhäll och till sist så hade vi bara svenska. Inget utav det var jobbigt heller för vi håller bara på att förbereda redivisningar.


(visst är man duktig (a) haha)

Efter skolan sen hände inte så mycket mera, var hemma hela kvällen. Det ända jag gjorde var att träna lite, hur härligt som helst och efter så var man helt död, precis så som det ska vara :p.
Ända jobbiga var sen när jag skulle lägga mig. Är nämligen massa arbetare som håller på att fixa skogen utanför mitt fönster, så klockan 23 när jag precis var påväg att somna så lyser det in ett jätte starkt ljus igenom rutan. De höll på att flytta en lastbil så råkade de ställa den men hel ljuset på, rakt mot mitt fönster. Vad ska man säga, min vanliga otur xD

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0