16 maj

Lördag.
Dagen började efter min långa natt sömn :p, först så var det träning. Hade hoppning så var riktigt skoj och gick hur bra som helst. Efter det sen så fick jag också veta vilken dag jag skulle träna dubbelt, så ska träna på en lördag redan vid 12:15 usshis kommer få åka upp till stallet senast vid halv 12 :s så det blir ingen sov morgon den helgen :p.
Efter träningen sen så var det snabbt hem, slänga sig i duschen och ta påsig "kalas kläder", skulle iväg på Anton och Victors kalas. Och bara för solen sken så var vi tvugna att ta motorcykeln enligt pappa, jaja rätt härligt är det ju ändå (a).

Anton och Victor blev iallafall verkligen jätte glada för deras skateboard som vi hade köpt och började åka runt i lägenheten så fort de hade fått upp paketen. Sen så berättade de också att de skulle börja spela hockey, haha eller snarare deras pappa som ville att de skulle göra det :p.

När man hade kommit hem sen igen så hann jag bara med att äta lite mat och göra lite smått annat innan några kompisar kom hit. Var en rätt seg kvällis, vi satt bara och kollade på melodifestivalen sen så var vi alla så trötta att de åkte hem och jag gick och la mig :).


(vill ha sommar, sommar, sommar !)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0