15 maj

Fredag.
Skolan gick riktigt fort även fast vi hade kors kemi och engelska/svenska. På engelskan så hade vi "teater" kan man nog säga. Vi fick ett par manus som vi skulle lära oss sen skulle vi spela upp det för klassen. Det var faktiskt hur skoj som helst och inte alls lika hemskt som jag brukar tycka det är :p.
Sista lektionen sen så hade vi idrott, vi skulle ut och springa men gick verkligen inte bra alls! Har nog aldrig fått så ont i magen som jag hade då :s hatar det verkligen, men men får göra om det på onsdag nästa vecka så hoppas att det går bättre då (a).

Efter skolan sen så åkte jag hem till mamma gjorde i ordning massa mat eftersom jag var hur hungrig som helst :p. Sen så packade jag i ordning mina saker för att jag skulle hem till pappa nu igen. Det börjar bli rätt jobbigt att varje vecka packa och åka till ett nytt ställe. Men blir snart bättre med det som tur är :). När jag var hemma hos pappa sen så åkte han och handlade lite fredags mys, blev jätte god mat och annat gott.
Egentligen hade jag tänkt att åka iväg till någon utav killarna men orkade verkligen inte. Är hur trött som helst så har bäddat ner mig i soffan istället (a). Ligger och kollar på en film, är någon slags deckar/skräck film, haha går inte så bra att förklara men den är helt okej iallafall.


(bild ifrån Nicole och min pickninck i göteborg, dagen innan vi började 1an)

Men nu ska krypa tillbaka ner under täcket, orkar verkligen inte sitta mer framför datorn (a).
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0