14 maj

Torsdag.
Hade bara 2 lektoner sen så var det filmvisning i vågen (kollade på 3 ornas filmer).
Första lektonen vi hade var Cad, där fick vi bland annat tillbaka våra prov, blev hur glad som helst när jag såg resultatet hade 34poäng utav 35 möjliga (a) ! .
Efter caden så hade vi form en liten stund. Gjorde inte så mycket  tryckte bara klart mitt textil tryck på en väska sen så fortsatte jag med att måla rummen vi håller på med. Men blev verkligen inget bra, så tog hem det istället så gör jag det hemmma :p.
Sen så fick vi extra lång rast bara för att våran lärare skulle iväg på någonting. Då passade jag och Rebecca på att gå till ica och köpa lite godis till filmvisningen.
Filmerna var helt okej, blev bättre och bättre för varje film de visade, så den sista var helt klart bäst. Och efter det sen så skulle vi rösta på vilka 3styckna vi tyckte bäst om, för att man sen hade chansen att vinna bio biljetter och lite så :).

När skolan äntligen var slut så åkte jag bara hem och köpte lite tai mat (a) och tog det lugnt. Finns bara ett problem just nu, jag är hur uttråkad som helst och kommer verkligen inte på någonting man kan göra. Så nu ligger jag bara här i soffan och lyssnar på lite musik.



Imorgon så ska man hem till pappa igen. Var egentligen tänkt att jag skulle till hisingen (hem till min storasyster) och hjälpa henne med Anton & Victors kalas som de ska ha på lördag men blir nog inte så. Det kommer bli så himla stressigt.
Först så slutar man inte skolan försen 15:20 och så ska man hem, packa, åka till pappa, ta tåget hem till henne och fixa där, och sen så måste jag tillbaka hem på fredagen igen eftersom jag har träning på lördagen.Och om jag ska hem då så kommer man inte vara hemma försen sent på natten och har verkligen ingen lust att sitta på ett tåg själv då, så får bli att hitta på något annat istället.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0