13 maj

Rätt seg dag idag, när jag vaknade i morse var jag hur nära som helst på att stanna hemma var helt slut och trött som helst :p. Men efter att ha kämpat mig upp ur min goa säng och iväg till skolan så flöt dagen på rätt bra iallafall, förutom att vi fick 2 nya redovisningar, en i samhäll och en i Teknik och det är bara 4 veckor kvar..
Förutom det så har det inte hänt så mycket. Fick reda på att nationella proven som vi hade i går kommer vi få tillbaka på tisdag. Och i morgon kommer vi nog få tillbaka cad proven vi hade förra torsdagen. Ingen aning hur det gick, vågar inte ens hoppas på något så vi får se resultatet i morgon :).
I morgon så ska vi också på filmvisning, 3orna som går teknink/media har nämligen gjort filmer som de ska visa. Rätt skoj ändå för min kusin går i just den klassen.

När jag kom hem i från skolan idag så pluggade jag bara lite sen så tränade jag. Blev spinning idag med eftersom jag har problem med mitt knä. Och då tyckte inte Göran det var så bra att jag stack ut och sprang.
Efter träningen sen så åkte vi i väg och kollade på ett nytt hus. Vi ska nämligen flytta till något större. Men mamma och Göran tyckte inte de hade tillräkligt stor trädgård och att det låg i fel läge så blev inget med det. Men det kommer ju fler hus som tur är, så de kanske hittar något snart :).


(Gran Canaria)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0