10 maj

Mamma kom in och väckte mig vid halv 11 så gick upp åt lite frukost och gjorde lite matte. Sen så fick jag ett sms där Johan frågade om han kunde komma förbi en liten stund så var bara att göra iordning sig lite och sen så kom han. Sen så blev det upp till stallet lite, gick där en stund träffade bland annat Jessica sen så blev det en promenad runt om i "parken" om man kan kalla det så. På promenaden hittade vi det här mysiga stället:





Låg i slutet utav en liten stig in bland skogen och hade hur fin utsikt som helst ut över vattnet. Mysigt värre (a) avslutade det hela med en glass på wärdshuset. Innan man åkte hem så blev det en sväng till Öjared, hur seg väg som helst som inte verkade ha något slut alls. Och det hade den nog inte heller för helt plötsligt när vi åkte där så kom vi in på en väg mitt bland en massa golfbanor xD.

Väl hemma sen så hände inte så mycket, åkte iväg och köpte lite godis (a) la mig i sängen med det tråkiga matteböckerna men gav upp och satte på en film istället och här ligger jag fortfarande (a). Och så kom mamma in och berättade att vi skulle till Falkenberg om 2 veckor och träffa några, något som jag verkligen inte vill ! Så himla tråkigt att åka med på sånt när det bara är barn som är mindre än en själv. Men som tur var så kunde jag ta med mig en kompis isåfall så vi får väl se hur det blir med det :p. Om man hittar någon skoj att ta med så kanske, annars tänker jag nog stanna hemma :p.

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0