Spikmatta, ajajaj !!!

God kvälliss alla !
Hoppas att ni har haft en underbar dag !, det har jag förutom att jag har haft gryyymt ont i magen :( ussh, men ska som tur till läkaren i början på nästa vecka tror jag :).
Annars idag har jag haft det jätte mys eller aah för det mesta iallfall (a). När jag kom hem ifrån skolan så åt jag och mamma mumsig tai mat, sen så gick jag iväg och köpte lite godis, faktiskt nyttigt godis :D haha är ju mitt i veckan så ;).
Sen kom det som inte var lika mys nämligen spikmattan xD haha mamma fick mig att ligga på den i över en halvtimma och kan lova er den var INTE bekväm för fem öre. Men efter en stund så började man tappa känseln i ryggen så då var den helt okej men inte skön !. Den skulle tydligen vara bra för blodcirkulationen och något mer så man får ju hoppas att det stämmer ;). Men nu så ska jag hoppa till kojjs med min mumsiga latte och kolla klart på House.
Puss alla och sov riktigt gott ! <3 natti.


Den mycket obekväma (ryska xD) spikmattan som ni kan se

Och min mumsiga latte med kanel :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0