23 mars

Två häärliga veckor kvar innan det är PÅSKLOV! haha okej det där med "härliga" kan ni strycka, snarare två veckor av plågeri :p på fredag så har jag prov i matte B sen nästa vecka har jag jätte stort engelska förhör :( Blääblöääblää på det !
Men bort ifrån skolan så är allt Toppen !:D
Känns verkligen som att jag börjar få snurr på livet nu igen, lyckas få bort det allra jobbigaste ifrån hjärnan. :) Idag så hade vi bara 3 lektioner började 09:40 och slutade 14:00 hur häärligt som helst (a) sen åkte jag hem och tog det lugnt, ätit och pluggat lite bara. Men snart blir det iväg till stan och DANSA! wwwiiihoo! det är verkligen as skoj :D.

Hehe men lite uppgradering om helgen kommer nog i kväll med tror jag (a) Nu ska jag fortsätta med matten ha d bra !puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0