29 juni

Vaknade inte försen vid 12 så hela dagen har gått vääldigt fort. Efter jag hade ätit frukost, duschat och gjort i ordning mig lite så tyckte mamma att vi skulle baka. Så Jesper satte igång med att baka chokladbollar medans jag och mamma gjorde kanelknutar. De båda blev hur goa som helst !




Hade ingen träning idag heller eftersom det är uppehåll i 2 månader nu så vet inte riktigt vad man ska hitta på, man brukar ju alltid annars ha fullt upp vid den här tiden :p. men man kommer nog på något :). Just nu så ligger jag och gosar med Gizmo, fast han ligger mest och sover så inte så jätte skoj, hehe. Men nu ska jag iallafall kila ner och bowla med de andra (a).
Ha d fiiint !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0