18 juni

Träningen igår gick jätte bra, var inte så jätte skoj vi hade gymkana. Menas att man delas upp i två lag och sen tävlar i olika grenar. Vet inte varför jag inte gillar det men har aldrig gjort det :p sen så hade vi också "vanlig" ridning så det var lite bättre. Så tråkigt nu bara när båda dansen och ridningen är över, har man liksom ingenting att göra :/.  
Lite kort ifrån gruppen innan :)

Söta lilla Ida

Just nu så sitter jag och skriver ett mejl till min ridskola om gruppbytet, så hoppas på det bästa just nu och att det finns plats i den gruppen jag vill gå i. :)
Hände inte så jätte mycket igår annars, jag var så himla trött efter träningen så jag och pappa åkte bara iväg och köpte lite frukt sen var jag bara hemma och tog det lugnt.
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, väntar på att pappa ska ringa bara. Men får se vad det blir, snart är det iallafall midsommar (a) och i morgon så åker jag hem till mamma.

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0