Tisdag

Ligger här hemma i soffan och kollar på fotboll, är Sverige som spelar mot Belarus. Känner mig hur hängig som helst så är väl antagligen påväg att bli sjuk nu eller något :/. Skulle inte förvåna mig om jag skulle bli det eftersom jag har klarat mig för många gånger när folk runt omkring har varit sjuka. Men får hoppas att jag inte blir det och bara behöver sova lite mer än vad jag har gjort det sista (a).
Ikväll så har jag inga planer alls så kommer nog bara vara hemma, vila och ha de mys och kolla på någon bra film :). Men i morgon så ska jag träna, ska rida i den gruppen som jag ska börja i nästa termin så vi får se hur det är där. Hoppas att det är bra och det tror jag att det är med :).
Men nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen ;) hehe.



// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0