Onsdag

Nu är jag redo för sista skoldagen, kläderna, skorna är bestämda så nu är det nog inget mer jag behöver tänka på förutom att komma upp ur sängen på morgonen, som kommer bli segt :p (a).
Annars idag så har det inte hänt mycket, jag och mamma har bara haft myskväll och firat lite för att 1an är över nu äntligen. Vi åt lite kyckling med potatis sallad och till efterrätt åt vi jordgubbar med mörkchoklad, drack latte och åt sån där 70% choklad med apelsin i, hur gått som helst (a). 
Efter det  så skulle jag bestämma kläderna till i morgon och det var nog det som tog längst tid, haha (laddar nog upp en bild på det i morgon). Kunde verkligen inte bestämma mig eftersom inget kändes bra :p ,men nu tror jag att jag vet iallafall.

I morgon på kvällen så blir det middag hemma hos Björn med massa som jag inte vet vilka riktigt nu men kommer nog jätte skoj iallafall ! Efter middagen sen så vet jag inte vad jag gör, antingen så blir jag kvar med dem eller så åker jag vidare till en annan kompis men det får vi se :).


Trötta lilla mig nu, så ska jag ta och hoppa i säng, sov så gott !

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0