Natt inlägg

Det fick bli ett litet natt inlägg eftersom jag inte har haft en dator i närheten försen nu :).
Efter jag hade kommit hem innan, ätit lite och så, så åkte jag iväg hem till en kompis för att lämna lite saker. Var rätt skoj förutom att jag träffade några jag verkligen inte hade lust med just nu. Inget illa menat så men vissa människor som man har umgåtts med på ett visst sätt sätter sina spår inom en ibland. Men sen så träffade jag också två jätte härliga killar, Daniel och David. Var riktigt skoj för senast jag träffade dem var flera månader sedan.
Efter det sen så gick jag ut och gick en promenas i över 1 timma och 40 min (a) hur härligt som helst och var jätte fint ! 
Lite bilder ifrån promenaden:






// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0