God morgon

Nu är jag vaken och uppe ur sängen. Det tog sin tid (a) för först så ringde mamma och väckte mig vid halv 10 tiden, var inte alls pigg då medans hon bara pratade på hur mycket som helst xD så efter det var jag iallafall vaken. Sen så kom Göran hem och hade köpt nybakade frallor bara för att få upp mig ur sängen. Och då var man uppe på några minuter, var hur gott som helst !
Går dagens middag blev jätte lyckad ! Var Egil som stod för maten så det blev fläskfilé med bacon lindat runt  som hade fetaost och soltorkade tomater i, och till det var de sallad, ris och sås. Verkligen jätte gott (om man bara räknar bort osten och tomaten (; )

Efter det sen så åkte jag hem till Jonas en liten stund. Vi kollade på en film bara och sen så cyklade jag hem igenom regnet igen. (Bilder kommer senare när jag har fått de utav Nicole)

Idag vet jag inte vad som händer, har inte planerat någonting mer än att åka hem till pappa lite senare. Hade egentligen planerat att åka in till Göteborg för att köpa lite saker till Greklandresan, ska bland annat köpa 2 nya bikinisar och lite annat bra att ha men det får bli någon annan dag. Känner verkligen inte för att ta mig ut i regnet nu så jag ska lägga mig i sängen istället och kolla på någon bra film (a) ha d fiint !


Rosen som jag fick från pappa

// A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0