9 juni

Woohoo, jag är LEDIG i morgon och på torsdag så är det skolavslutning ! :D

Jag har precis ätit lite mat blev så exotiskt som nudlar med bacon, haha.
Annars så hade jag sov morgon idag igen, började inte försen vid 10:10. När jag började hade vi teknik i hela 15 min, skulle bara fylla i en blanket och sen så fick vi sluta. Sen så var dagen nästan slut, hade betyg snack i kemi, fysik, samhäll, ma b, svenska och engelska, gick helt okej är inte besviken i något än såläng så ska inte klaga (a). 
Efter det sen så gick vi ut och spelade brännboll men klassen och lärarna. Blev sån där sista sak innan vi slutade. Var rätt skoj förutom att jag verkligen är sämst på att skjuta , haha man det bjuder jag på ;).



// A

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Ja de är mysig när man inte ses så ofta heller ...

Okej vad kul, och skönt att vara ledig :)

2009-06-09 @ 18:58:32
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0