7 juni

Idag har det inte hänt mycket alls. Har typ bara vart och kollat på ett hus med mamma och Göran, vi ska nämligen flytta om vi hittar något bra. Det vi kollade på idag var verkligen jätte fint så skulle gärna kunna flytta dit redan i morgon om det skulle vara så. Känns ändå skönt om vi skulle flytta, komma till något nytt och så :).
Annars så har jag bara varit hemma, har fixat i ordning två klänningar som jag kanske ska ha på skolavslutningen (inte bestämt mig riktigt än). Sen så har jag också målat lite, målade bland annat klart ett rum som vi skulle göra sen så ritade jag också färdigt en ros.


innan den var helt klar, är nog den tredje rosen jag har målat nu. Blev helt okej tycker jag :)



Men nu ska jag nog hoppa i säng, inte den bästa dagen idag om man säger så. Och bättre blev den ju inte heller...

// A

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så duktig du är som skissar så snyggt..Ha en skön måndag..

2009-06-08 @ 09:37:38
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0