29 juni

Söndag.
Sitter i soffan och kollar på tv lite. Vänta på att en ska ringa som jag har gjort hela kvällen nu, men som inte verka hända :/ men men vet inte vad man ska göra så är väl bara att hoppas på det bästa.
 
Idag har jag annars hjälpt pappa med trädgården. Sen så kom Johan hit så vi passade på att grilla lite och så bakade jag en kladdkaka. Har inte smakat på den ännu så vi får se om den är go i morgon eller inte.
Efter maten sen så gick jag och Johan ner till en badplats där jag bor och badade. Var hur gott som helst och inte ens kallt i vattnet! (som det alltid brukar vara där)  hehe.
Sen när han hade åkt hem så åkte pappa iväg och kom hem med min favorit glass (a) mums. Men det var inte allt, sen på kvällen så blev det också en promenad med Emilia. Hon är tillbaka ett tag i Sverige innan hon åker tillbaka till Prag i höst :/. Var hur skoj som helst att träffa henne igen. Blev en till glass och en vandrig runt precis överallt.


Emilia

Men nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på att samtalet snart kommer innan jag blir tokig :/.
Sov så gott !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0