27 juni

Torsdag.
Blev inget inlägg igår eftersom jag inte var hemma försen sent på kvällen. Men igår så var jag först hos mamma ett tag, kom en mäklare dit och kollade på huset eftersom vi ska sälja det nu. Efter det sen så åkte jag och Göran ner och köpte Tai mat (a) hur gott som helst var det !
Sen så kom pappa och hämtade mig och då åkte vi iväg och köpte blommor till en av rabatterna. Så när vi kom hem sen efter vi hade ätit lite mat så kom en kompis hit så vi började fixa rabatten, gick inte så jätte bra. Det började bra och slutade bra med, men där i mellan så hann vi med både mask och vattenkrig xD var inte det mysigaste ! :p. När vi var klara med den så kom pappa hem och hade köpt glass till oss, så vi tog med oss de ut på en promenix. Gick ner till en badplats med massa lianer. Hela kvällen slutade sen med en film det blev; Sunes sommar. Så himla bra ! speciellt Håkan alltså ;) haha.

Nu så är det bestämt på Måndag så kommer underbara Henric hit ! :D Det kommer bli toppen. Han stannar tills på Lördagen så blir nästan en hel vecka. Vi har inte bestämt vad vi ska göra ännu förutom en sak och det är bio. Ska se Ice Age 3 som kommer ut nu på onsdag ! Sen så ska jag jobba i två dagar med så då blir han ensam hemma. Men får se hur det blir :)
Kommer bli en underbart kul vecka ! 
 

underbaringen själv dåe :)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0