25 juni

Torsdag.
Har inte hänt så mycket annat idag än dagarna innan :). Jag har först legat ute och haft det härligt hela morgonen. Sen så har jag mest tagit dagen som den kom. När mamma och Göran kom hem så åt vi jätte god sallad med kyckling och lite så. Sen så hade jag bakat kladdkaka så det blev efterrätten. Kladdkaka med hallon, apelsin och jordgubbar ! :D

Sen har jag också packat, åker nämligen till pappa i morgon. Och eftersom det skulle komma någon kille och kolla på huset i morgon så tänkte jag att det var bättre att ha packat och allt det där nu.


Mys ute i solen, åt fruktsallad med massa gott i, is kallt vatten efter som det var VARMT och sist men inte minst en riktigt bra bok;  Tillsammans andra boken , ska ta och köpa tredje nu innan jag åker ;).


Kladdkakan som jag bakade



Och lite bilder ifrån badet i går kväll :

Den lilla killen som springer där var han jag skrev om igår xD




Mysmys kväll !!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0