24 juni

Onsdag.
När jag vaknade i morse så visade termometern 39.4 grader, trodde den skämtade med mig. Men sen när jag gick ut på altanen sen så var det verkligen hur varmt som helst. Så jag har inte orkat göra någonting alls idag typ :p. Eller jag har legat ute och blivit stekt och hinkat i mig flera lite vatten xD. Sen så kom en kompis hit sen på kvällen så vi åkte iväg och badade. Väl på badet så var det en liten jobbig kille som gjorde allt för att vi skulle hoppa i. Så vi tog båten och rodde ut på sjön istället och då började han ropa istället att vi skulle komma in och bada med honom :p haha. Sen så kom det mindre skoj, han tyckte jag var lite seg på att komma i vattnet (det var iiis kallt) så han började skvätta ner mig istället och så började världens vattenkrig xD.  
Men nu är jag hemma igen i varmen, det var verkligen is kallt att köra hem efter att man hade badat. Så nu ska jag ta och göra i ordning något gott att äta. Sen blir det nog film eller något annat mys :).



// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0