22 juni

Måndag.
Jag är helt slut, har varit ute och gått långt över 1 timma.
Jag vaknade rätt tidigt idag redan vid 9 sen så gick det inte att somna om eftersom min katt satt bredvid på sängen och mjaua :p. När jag väl kom upp så var det hur härligt väder som helst. Så jag spenderade hela morgonen med att sola (a). Sen så kom en kompis hit så då passad vi på att äta glass, sola ännu mera, åt massa gottiheter och sen gick vi ut på den låååånga promenaden, hihi. Men när jag var hemma igen så kom mamma och Göran samtidigt, de hade vart och kollat på ännu ett nytt hus. Och de verkar gilla det rätt mycket så tror de kommer lägga bud på det, vet inte om jag gillar det eller inte. Är inte sånt hus som jag gillar men det är väl inte det fulaste heller så vi får se. Just nu vet iallafall inte vad jag hoppas på :s.

Lite bilder ifrån promenaden :

Haha, jag som kommer springandes

En liten cykel som vi hittade på vägen

Ännu en hemsk bild på mig :p



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0