19 juni



Såhär blev dukningen till midsommar maten, hehe blev lite mycket men det är ju bara midsommar en gång per år (a).
Efter all go mat så var jag så himla mätt att jag inte orkade göra någonting, så tog det bara lugnt tills det var dags för efterrätten som var en super god pannacotta med jordgubbar, mumsigt värre.
 Sen har jag inte gjort så mycket mera bara haft en lugn midsommar med familjen och lite så (a).

I morgon så blir det nog allum en snabbis för vill kolla på en sak h&m hade så hoppas den finns där. Vad som händer efter det får vi se, har inte planerat något och nu när träningen är över så har jag verkligen inget att göra :p haha men tänkte börja träna lite annat istället (a).

Ha en super bra kväll !
// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0