17 juni

Sov ut riktigt länge idag och sen när jag vaknade så var det sol ute (a) var inte lika varmt ute sen som det såg ut att vara men det gör inget bara det är sol.
Idag så ska jag iväg till stallet och träna ska även prata med de där uppe eftersom jag nog måste byta grupp till en annan igen. Pratade med mamma om den min tränare har sattit upp mig på nu och den ligger på så dum tid så ska se om jag kan byta till en annan som är på Lördags morgonen istället :).
Har inte planerat något mer än det idag så vi får se vad som mer händer, men i morgon så blir det nog stan igen. Hittade nämligen en jätte snygg sak som jag bara måste prova (a) kommer mer om den sen isåfall :).

Ska också försöka komma på någonting som jag kan ge pappa nu när han fyller år. Han bjuder ju med mig, min storasyster och hennes barn till Grekland bara för han gör det. Tänkte jag hitta något riktigt fint att ge honom, har en idé men inte helt säker än men vi får se :).


Nyvakna lilla mig, men det bjuder jag på ;)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0