16 juni

Guv vad trött jag var i morse när jag vaknade, jag orkade knappt öppna ögonen. Men sen så ringde telefonen så var tvungen att kämpa mig upp och tur var det. För när jag svarade så var det pappa som ringde och sa att jag skulle jobba hos han nästa vecka. Iiih blev hur glad som helst eftersom det andra jobbet jag egentligen skulle ha nu inte blev av bara för att vi åker till Grekland snart. Men nu har jag nog två igen (a) ett nästa vecka och sen har jag nog ett annat i två veckor i slutet av sommarlovet.
Annars så kom jag precis hem ifrån mamma , var där och tog in posten och lite annat sånt där tråkigt :p. Skulle egentligen ha varit med Emil idag kanske som jag sa igår, men det blir det inte och tur är nog det så seg som jag har vait idag. Ska göra i ordning någonting att äta så man blir lite piggare (a).


En av rosorna som jag fick utav pappa (a)

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0