15 juni

Galet härlig dag idag !
Jag och Johan åkte ut till Styrsö som vi pratade lite om igår, eller vi hade egentligen tänkt åka till Vrångö men det blir det senara istället :).
Först så åkte vi in till Göteborg vid 1 tiden där vi först gick i lite affärer. Jag köpte bland annat de två bikinisarna som jag pratade om innan, var superfina !


Blev en brun och en vit med så blommor på

Sen så tog vi spårvagnen ut till Saltholmen där vi sen tog färgan över till Styrsö Bratten. Det var hur fint som helst och vi har galet tur med vädret ! Man kunde verkligen inte önska att det skulle bli bättre än vad vi fick det.






Sen på hem vägen så gick det väl lite sämre. Vi gick av vid ett ställe där de hade en liten pool för att hitta någonstans att äta. Men när vi väl var där fanns det verkligen ingenting förutom massa barer och det var inte det vi letade efter. Så vi hoppade på spårvagnen igen och sen när den stannade på ett ställe såg vi ett jätte mysigt ställe. Så i sista sekund hann vi av spårvagnen (a) haha.


Någon som hade kastat upp ett par skor

I morgon så får jag se vad jag hittar på, om inte Emil skulle jobba så blir det kanske att jag åker över till Öckerö och träffar han, men troligtvis så ska han det så jag får se hur dagen blir ::).

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0