13 juni

 Jag kom precis hem ifrån träningen. Vi hade hopptävlig som gick jätte bra och efter det så skulle vi ha omhoppning, som menas att man rider en bana så fort man bara kan. Gissa vem som vann (a) jag ! :D Hut glad som helst jag vann med tiden 1.34 min medans sen som hade snäppet sämre hade tiden 1.36 min så det var väldigt nära :).



Sen så duschade jag bara och satt och snacka med en kompis i telefonen när min mobil började ringa. Det var pappa så tänkte det var väldigt konstigt eftersom han var hemma men bara utomhus. Men när jag gick ut och kollade så satt han på taket medans stegen låg på marken xD haha guuv vad jag skratta det såg verkligen hur kul ut som helst !




Nu ska jag ta något och äta innan jag hungrar ihjäl här och sen så ska jag försöka komma på något att göra ikväll. Hörs sen !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0