11 juni

Hej, jag kom hem för en liten stund sedan ifrån Nicole. Var där och åt lite tårta och annat gott (a) hennes mamma tyckte nämligen att jag skulle vara där och fira istället för att vara hemma själv hemma innan mamma kom hem :).
Skolavslutningen var jätte skoj annars, vi hade först lite lekar med klassen med massa godis och gott som lärarna hade ordnat. Sen så skulle vi gå till gymnastiksalen för att ha själva "avslutningen" där det blev pris utdelning för olika uppsatser och så klart lite sommar sånger.
kommer massa kort senare för ska få de av Nicole sen men här kommer iallafall några:

rätt suddig bild på kläningen jag hade



Nicole

Rebecca och hennes kille

Just nu så sitter jag bara i soffan inne på kontoret och kollar på top model. Ska snart ta och försöka hitta någonting som jag kan ha på mig inför kvällen. Bäst att börja tidigt eftersom jag aldrig lyckas hitta någonting bra, men nu har jag iallafall en tanke om vad :p.
Kan ju iallafall inte bli värre än de mys kläderna jag hoppar runt i just nu, nämligen dessa mysiga kläderna (a)


haha (Y) känns sådär lagom snyggt, men man är ju bara hemma ;)

// A

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

tack! :)

tråkigt sol här (:

2009-06-11 @ 17:49:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0