31 juli

Fredag.
I morgon så åker mamma, Göran och Jesper ner till skåne. De ska fira Görans mamma som fyller år idag. Sen så ska Jesper också åka hem till sin mamma där han bor mest, nere i Helsingborg. Så det blir ett litet byta av familj där med för hans del :p. Jag där emot ska vara hemma, ska vara med Johan i morgon så vi får se var vi hittar på. Ska iallafall laga min sjuukt goa rätt (a) som jag bara älskar :p haha.
Nu där emot så håller jag på att leta igenom sägen efter en äcklig liten spindel xD. Den satt på min kudde innan så gick jag ner och hämtade Göran och när han kom så var den borta :s. Jag har verkligen ingen lust att lägga mig där om det är en spindel lös, haha.
Finns inte så mycket att göra får lägga mig snart iallfall för jag börjar bli pömsig. Ska ta och läsa lite mer i min bok tänkte jag med :).


Denna håller jag på att läsa just nu. Inte den bästa men den har sina höjdpunkter helt klart ! Och defenitift inte den sämsta jag har läst, utan långt ifrån !

Dröm Sött
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0