29 juli

Onsdag.
Idag så åkte vi in till Smögen bryggan igen. Jag och Göran passade på att åka Sveriges snabbaste båt med 900 Hk ! :D Det var verkligen sjukt skoj, och den känslan som man fick när man flög över vågorna i 59.9 knop är obeskrivlig ! Helt underbart var det iallafall !!!  (bilder på det kommer senare ! )
Efter det sen så gick jag och kollade massa i affärerna. Hittade en ny morgonrock ifrån Tommy Hilfiger och en ny nyckel knippa :). hihi.
I morgon så blir det nog en sväng in till Kungshamn för att köpa en plånbok som jag har kollat på. Annars så ska vi nog börja packa ihop. För på Fredag bär det nog hem igen :/ vilket jag inte tycker ska bli så skoj eftersom jag verkligen älskar att vara här vid havet!
Fast helt hem blir det nog inte. Vi kanske ska ner till Skåne med, men det får vi se :).
Nu så ska jag hoppa i säng ha d bäääst !

// A


Kommentarer
Postat av: Elm

Sv: tack :)

2009-07-30 @ 00:19:14
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0