25 juli

Lördag.
Kunde knappt röra mig när jag vaknade i morse. Hade träningsvärk i hela magen efter Göran och mina mag övningar som vi gjorde efter att jag hade vart ute och sprungit igår. Ska snart ut och springa igen. Har tänkt att det ska bli en runda en gång om dagen nu fram till skolan. Ska bara försöka hålla det med :p.
Annars idag så åkte jag och mamma in till Kungshamn och kollade lite. Hon hittade en jätte snygg Björn Borg väska. Själv så köpte jag inget men hittade där emot en snygg väska, plånbok och linne. Men köpte inget av dem för vet inte om det är sånt som jag vill ha riktigt så får kolla vidare :).
Sen så åkte vi iväg och köpte en present till Jesper. Han fyllde år för någon vecka sedan så vi ska passa på att fira honom i morgon tror jag. Det blev iallafall en sparbössa som ser utt som ett döskallehuvud typ, lite svårt att förklara men tror att han kommer gilla den iallafall :p. Sen köpte jag även lite annat bra att ha saker :).

Men nu ska jag ut och springa sen så får jag se vad man hittar på.



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0