24 juli

Fredag.
Blev en tur in till Smögen idag ändå som jag hade planerat. Hela familjen + Micke och Sara tog först bilen in till Kungshamn där vi stannade för att köpa lite saker. Efter det så tog vi bilen vidare över till Smögen. Väl där så gick vi först och kollade på bryggan. Hittade ingentin som jag var sugen på så blev inte att jag köpte någonting heller. Eller jo en sak, vi köpte såderna där fula plast tofflor :p haha mamma tyckte det var bra att ha nu när man springer runt en massa.
Efter att vi hade kollat lite så gick vi till Göstas och köpte världens goaste räksmörgåsar ! Tog sedan med dem och satte oss vid kajen. 



När jag hade ätit klart sen så stötte jag på Nicole och Niklas. Så stannade och pratade lite med dem innan vi kollade lite mer i affärerna. Väl hemma så ville Johannes och Jesper bada så vi gick iväg dit medans de vuxna fixade maten. 
Det är nog allt som har hänt ännu. Jag ska snart gå ut och springa ett varv innan jag ska hoppa in i en varm dusch !



// A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0