20 juli

Måndag.
När jag vaknade i morse så var jag tvungen att fixa i ordning hela huset eftersom mamma och Göran kom hem idag. Efter att jag hade gjort det så kom Johan över så vi tog en promenad ner till centrum och köpte lite saker på ica :).
När mamma och Göran sedan kom hem så lagade jag och Johan en jätte god mat rätt, kan nog inte komma på någon godare än den just nu ;). Den var helt klaart sjukt go ! (var en pasta sås med lite gott i, super lätt och super gott!)
Efter maten så var vi så himla mätta att vi gick och kollade på en film, eller ah det var tanken. Vi fastnade istället framför datorn där jag håller på och fixar en almanaka som jag ska skicka efter sen. Den blir inte riktigt hundra så håller på att jobbar på den ;).

Dagen var verkligen jätte härlig, och på torsdag/fredag så sa mamma att vi nog ska ta husvagnen till smögen och vara där ett tag :). Var där förra året med så det är verkligen jätte fint, och mysigt !



Lite bilder ifrån förra sommaren !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0