19 juli

Söndag.
Idag så har jag vart med bästaste Emilia igen (a) (haha är tredje dagen i rad nu, men nu blir det inte på ett tag igen för i morgon så åker hon iväg ) vi började dagen med att hon kom hit så satt vi först och snackade ett tag innan vi bestämde oss för att gå ner till ica och köpte maten som jag skulle ha idag, Det blev tacos (a) riktigt gott !.
Efter det så gick vi hit lite igen innan hon gick hem och jag gjorde i ordning mat och lite annat som jag var tvungen att fixa. Men när jag var klar med allt så gick jag hem till henne, där efter så gick vi och mötte Andreas. Jag och Emilia var så sugna på smoothies så vi tog en promenad ner till ica igen för att köpa lite frysta bär :). Sen på vägen hem så blev det vägen om våran gamla skola där vi satte oss och snackade lite med massa go musik ! (a)


Andreas & Emilia !

Efter att vi hade suttit där ett tag så gick jag och Emilia hem till henne och gjorde i ordning dessa goa smoothiesarna :
 
( a )

En kväll med sin bästa kompis, är en kväll som knappast kan bli bättre !
// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0